Villasukilla Vegasiin

Villasukilla Vegasiin

torstai 3. syyskuuta 2015

MARJASTUSHOLISTIN LOMA VIETETTY

Loma takana... tai no, oikeastaanhan seuraava on jo edessä :-)
Mietin laittaa tähän kuvan loma-ajan sukkatuotoksistani, mutta koskapa (hävetää ihan myöntääkin), vain muutamat villasukat ovat viimeviikkoina nähneet päivänvalon, kuva kertokoon siitä, mihin olen suurimman osan lomastani käyttänyt: marjastukseen!

Kun ensimmäiset mustikat alkoivat sinertää, sain suoranaisia marjaholistin oireita. Kädet vapisivat eivätkä jalatkaan pysyneet paikoillaan. Metsään oli päästävä! Onnekseni kilometrin sisällä mökkipihastamme on sellaiset marjamaastot että pois alta. Siellä sitten painelin päivä toisensa perään, milloin mustikkaämpärin, milloin vadelmaämpärin ja milloin yhtäaikaa molempienkin kanssa. Ja satoahan tuli. Pakastin pursuilee marjoja ja minä olen niin äärimmäisen onnellinen siitä, että talven vitamiinit odottavat taatusti puhtaina ja lisäaineettomina nautiskelijoita!

Nyt sitten totuttelen arkeen ja aamuherätyksiin. Vaikkakin on myönnettävä, että olen lomallakin sellainen aamuvirkku ettei kelloa enää yhdeksän jälkeen sängynpohjilta katsella. Kesäaamut, ne ovat kyllä ihmisen parasta aikaa! Mökkimaisemista löytyy muutama fiilistelykuva "rakkaita paikkoja"-otsikon alta.

Luulenpa, että pian saan taas villasukkatuotoksistanikin kuvia, sillä into on kova ja jotain hieman erilaistakin on jo syntymässä. Syksy saa tulla - minä ainakin olen valmis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti